Prinsessoja & astronautteja

Heissuli ! 

Mä oon tässä lähiaikoina ajatellu ja miettiny tosi paljon itsetuntoa, ja oon aivan varma että en oo ainut joka on miettiny samoja kysymyksiä kun mä. Oonko mä tarpeeks kaunis? Oonko tarpeeks laiha? Oonko tarpeeks seksikäs? Oonko mä ruma? Voisko joku haluta mut vaikka on muitaki vaihtoehtoja? Miks mua ahistaa? Oonko mä tarpeeks hyvä? 
Mulla itellä on aika huono itsetunto ja tää raskas vuosi mikä mulla on ollu, niin ei oo tehny hyvää sille, mutta psykologilla käynti on auttanu tosi paljon, ja oon oppinu sen että jokanen on täydellinen just sellasena kun on. Täällä maailmassa on niin paljon ihmisiä että täältä löytyy varmasti jokaselle mieleistään seuraa. Eikä se oikea seurakaan heti löydy. Pitäis ympäröidä itsensä ihmisillä joille ei tarvii esittää mitään muuta mikä oikeesti on. 
Nykyään ihmiset on niin karuja toisiaan kohtaan. Muita arvostellaan tosi rajulla tavalla, yleensä ulkonäön perusteella, mutta myös huhujen ja joidenkin väärinkäsitysten pohjalta. Se on mun mielestä vaan niin väärin, eikä kenelläkään oo siihen mitään oikeutta. Mua ärsyttää kaikista eniten sellanen, että kaupungilla saattaa ihan randomit ihmiset haukkua toisia. Pienikin asia saattaa satuttaa toista paljon.  
Jokanen meistä saa ja pitääkin olla ihan sellanen  kun ite haluaa. Stay awesome ! 




Onko jonkun muunkin mielestä KESÄ ihan tervetullut? Ootan niin paljon että saa nukkua myöhään ja hillua yöppäreil pitkälle päivään, ihania lämpimiä kesäiltoja ja lämpöä! Musta tuntuu että kesällä elämä on paljon parempaa. Can't wait <3
Nyt tosiaan on sitten koittanu sekin kauan odotettu päivä että paljon kohuttu JUSTIN BIEBER on selvinnyt suomeen. Varmasti tästä puhutaan vielä pitkään, eikä varmastikaan huomisesta keikastakaan jää keltään kuulematta. Itsehän oon katkerana kotona masentelemassa sillon kun kaikki muut on kiljumassa hartwall-areenalla. Mutta pitäkää kaikki jotka sinne pääsette niin tosi kivaa ja kiljukaa lujaa ! 






Xoxo, 
       Hillaaa